Nyomtatóbarát változatNyomtatóbarát változatKüldés e-mailbenKüldés e-mailbenPDF változatPDF változat
Név: 
Ábrahám Krisztina
szakterület: 
alakformáló
Kép: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyere mozdulj meg te is!  

 
De mi is az a Hot Iron?
 
Egy egyedülálló súlyzórudas, csoportos, szakképzett edző által irányított edzésmódszer a gyors, ugyanakkor tartós eredmények eléréséhez. 
 
A siker háttere a know how, amin szakemberek dolgoztak 
gyógytornászok, 
természetgyógyászok, 
testnevelő tanárok, 
testépítők, 
nemzetközi fitness prezenterek
 
Több éven keresztül a legfrissebb ismeretek alapján fejlesztették tovább, míg felépítettek egy egységes edzésrendszert. 
Ma már egyetemeken, főiskolákon tanítják. 
A sportolók fitnesz termekben, edzőtermekben próbálhatják ki az alakformálás, az állóképesség növelés ezen formáját
 
Miért súlyzós edzés?
 
Mert a testzsír százalék csökkentésének hatékony és időtakarékos módja a Hot Iron. 
Mert egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt. 
Mert az úgynevezett „utóégető hatás“ - azaz edzés utáni kalóriaégetés - sokkal magasabb mint egy állóképességi edzés után. Egy jól összeállított súlyzós edzést követő 24 - 48 órában a test minden egyes gramm megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget. Ez az úgynevezett emelkedett alapanyagcsere. A legjobb a dologban, hogy ez magától történik, semmit sem kell tennünk érte. Micsoda luxus!!! 
Mert megfelelő táplálkozással fokozhatod a sikert! Az egyórás edzés alatt elégetett kalóriák nem a test zsírdepóiból származnak. Meghatározó tehát az edzésnap maradék 23 órája, amely során a megemelkedett alapanyagcsere hatására a zsírraktárak folyamatos utóégetés alatt állnak. A megfelelő táplálkozás ezalatt fontos szerepet játszik, hiszen a magát újraépítő szervezet, azokból az anyagokból táplálkozik, amit ezalatt az időszak alatt bevitelre kerül.  Kemény tréning, jó edző, fogyókúrának kiváló 
 
A Nők és az izmok. 
 
Az izomzat nemcsak feszessé teszi a testet, hanem egy 24 órás zsírégető garanciát is jelent. A nők aggodalma a nagyobb izmok „lerakódásától“ teljes tévhit, mivel nem rendelkeznek azzal a hormonmennyiséggel (tesztoszteron), amely ennek az alapfeltétele. 
A Hot Iron különböző óratípusai különböző edzéshatást eredményeznek. A programok túlnyomó része erő-állóképességi edzés, izmonként közel 50 ismétlés számmal, amelyek feszes, látványos, de nem megnövekedett izomzatot eredményez, 
de izmosodni, izomtömeget növelni is könnyedén lehet 
 
Hogyan vezet a Hot Iron céljaid eléréséhez?
 
A Hot Iron különös gondot fordít arra, hogy a fejlődésed folyamatos legyen.
A Hot Iron edzés 9-12 hetes periódusokkal dolgozik, hiszen ez az az időintervallum, amely alatt az adott terhelésre reagál az izomzat, fejlődik, végül hozzászokik.
A periódusokon belül az eredményt a súlyok változtatása garantálja.
Különböző periódusokban a megváltoztatott gyakorlatok szintén a fejlődés biztosítékai.
A leglényegesebb garancia az eredményre azonban az alapjaiban különböző kétfajta izomterhelés (az erő-állóképességi terhelés illetve a hypertrófiás izomfejlesztő terhelés) periódusonkénti változtatása.
 
A Hot Iron edzés rendszere
 
Kezdő vagy újra kezdő fitness látogatónak a Hot Iron 1 - erő - állóképességi edzésforma.Ötven ismétlési számmal. A megcélzott izomzat teljesen elfárad. 
9-12 hét Hot Iron 1 után jöhet a Hot Iron 2, a haladó edzésprogram! 
Az erősségében és formájában is változtatott edzésforma egészen más eredményt produkál. Még több kalória ég el és még feszesebb izomzat a következmény. 
10-12 hét Hot Iron 2 után váltunk az erő-állóképességi edzésről a hypertrófiás edzésre a Hot Iron Crossra, a „csúcsprogramra“ 
Itt érjük el az edzésmódszer által leghatásosabb testzsír csökkenést és a legjobb izomfeszességet. Ez az edzés egészen más érzést is ad a maga 3-szor 8-12-es izmonkénti ismétlésszámával. 
A hangulat kiváló, a test formásodik, a fenék kerekedik, az izmok duzzadnak 
 
Ismét a nők!
 
Feszesebb kart és lábat, valamint csökkenő csípőbőséget érhetnek el. 
Ok: az izomnövekedés, amely ugyan nem jelentős, viszont annál erőteljesebben befolyásolja a testzsír jelentős volumenű csökkenését. 
Természetesen mindezt megfelelő táplálkozással kiegészítve. 
 
A férfiak
 
A férfiak, alapvetően különböző hormonháztartásuknak köszönhetően jelentős izomnövekedéssel számolhatnak. 
 
És mi következik a csúcsprogram után?  
Az izomterhelést ismételten, alapjaiban kell megváltoztatni. Vissza egy erő-állóképességi terheléshez a HOT IRON 1-es vagy 2-es programokhoz, amelyek az előzőekhez képest már új gyakorlatsorokkal várnak. 
 
Az Iron System különlegessége 
 
Az iron system specialistái teljes mértékben az edzés és a test kölcsönhatására koncentráltak - nem tánc, nem step, nem aerobic, hanem testformálás, ciklikus, periodikus módszerrel.